Close Menu
ntblad.nl
  • Fashion
  • Gezondheid
  • Huis
  • Reizen
    • Auto’s
  • Tuin
  • Overig
  • Contact
  • Over ons

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

What's Hot

De beste manieren om een extra kamer in huis te gebruiken

De nieuwe golf van CBD in het dagelijks leven

Gokken op de toekomst: Nederlandse innovaties in tech en entertainment

Facebook X (Twitter) Instagram
ntblad.nl
  • Fashion
  • Gezondheid
  • Huis
  • Reizen
    • Auto’s
  • Tuin
  • Overig
  • Contact
  • Over ons
ntblad.nl
You are at:Home»Overig»Zo vergroot je de naamsbekendheid van je bedrijf
Overig

Zo vergroot je de naamsbekendheid van je bedrijf

adminBy admin5 november 2024093 Mins Read
Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Zo vergroot je de naamsbekendheid van je bedrijf
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ben je ondernemer? Dan wil je dat je bedrijf een goede naamsbekendheid heeft. Logisch, want dit kan nieuwe klanten opleveren. Daarnaast zijn klanten sneller geneigd om opnieuw een product of dienst bij je af te nemen als ze je (her)kennen. Reden genoeg om een goede naam op te bouwen. Weet je niet precies hoe je dit aanpakt? Geen probleem, want in deze tekst helpen wij je hier een handje bij.

Maak reclame

Een eerste manier om de naamsbekendheid van je bedrijf te vergroten, is door reclame te maken. Je kunt bijvoorbeeld een advertentie plaatsen in lokale media, zodat mensen je bedrijf (beter) leren kennen. Het bereik van deze media beperkt zich alleen tot de regio. Wil je juist buiten de regio meer naamsbekendheid krijgen? Dan kan online adverteren interessant zijn.

In plaats van adverteren kun je ook reclame maken voor je bedrijf door middel van sponsoring. Verbind jij je naam aan een lokaal sportteam? Dan komt je logo vaak op de kleding te staan. Zo’n team speelt vaak in verschillende plaatsen, waardoor meer mensen in aanraking komen met je bedrijf. In plaats van een sportteam kun je ook een (lokaal) evenement sponsoren.

Ga op een beurs staan

Wie de naamsbekendheid van zijn bedrijf wil vergroten, kan ook op een beurs gaan staan. Als je hier een stand hebt, kunnen mensen deze bezoeken. Je kunt je producten laten zien of vertellen over de diensten die je levert. Wil je dat bezoekers je naam onthouden? Neem dan weggevertjes mee. Laat bijvoorbeeld pennen bedrukken met het logo en de gegeven van je bedrijf. Mensen worden zo telkens aan jou herinnerd als ze de pen gebruiken.

Verbeter je online zichtbaarheid

Wil je dat je bedrijf bekender wordt? Zorg er dan voor dat je een website hebt met waardevolle content. Dit doe je door je teksten te optimaliseren voor zoekmachines. Je bent zo beter vindbaar en dat vergroot de kans dat mensen op je site terechtkomen als ze een product of dienst zoeken dat jij aanbiedt. Beperk je overigens niet alleen tot je website, maar richt je ook tot sociale media. Via dergelijke platformen bereik je vaak snel een grote doelgroep en dat draagt bij aan je naamsbekendheid.

Laat relatiegeschenken voor je werken

Je verwacht het misschien niet, maar relatiegeschenken kunnen de naamsbekendheid van je bedrijf ook vergroten. Laat je een tas bedrukken met je bedrijfslogo en nemen je relaties deze mee als ze een dagje uit zijn of op vakantie gaan? Dan maken ze indirect reclame voor jouw bedrijf. Andere mensen zien de tas immers ook en dat vergroot je naamsbekendheid. Bijkomend voordeel van tassen is dat ze functioneel zijn. De meeste mensen gebruiken namelijk vrijwel dagelijks een tas.

Voorzie bedrijfskleding van bedrukking

Werkt je personeel veel op locatie? Koop dan bedrijfskleding voor ze en laat dit bedrukken met je logo. Je zorgt hiermee goed voor je personeel en verbetert direct ook de naamsbekendheid van je bedrijf. Mensen komen immers in aanraking met jouw bedrijf als ze je personeel in bedrukte kleding zien werken.

bedrijf ondernemer
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Previous ArticleDe kracht van charme: wat het is en hoe je het ontwikkelt
Next Article Betekenis engelengetal 1616
admin

Related Posts

De nieuwe golf van CBD in het dagelijks leven

23 oktober 2025

Steeds meer winkeliers en horeca stappen over op PIN only

21 oktober 2025

Besparen? Deze 3 dingen leveren vandaag nog winst op!

6 oktober 2025
Add A Comment

Comments are closed.

Recente berichten
  • De beste manieren om een extra kamer in huis te gebruiken
  • De nieuwe golf van CBD in het dagelijks leven
  • Gokken op de toekomst: Nederlandse innovaties in tech en entertainment
  • Frisse lucht en een gezond huis door de juiste luchtvochtigheid
  • Zo richt je je restaurant perfect in voor je gasten
Top berichten

Biocompatibel vulmateriaal

10 juli 202210.172 Views

Een natuurlijke uitstraling met een zelfgemaakte houten plantenbak

6 april 202310.012 Views

Statiegeld Duitsland inleveren in Nederland

4 juli 20248.922 Views
Populaire berichten

Biocompatibel vulmateriaal

10 juli 202210.172 Views

Een natuurlijke uitstraling met een zelfgemaakte houten plantenbak

6 april 202310.012 Views

Statiegeld Duitsland inleveren in Nederland

4 juli 20248.922 Views
Onze keuze

De beste manieren om een extra kamer in huis te gebruiken

De nieuwe golf van CBD in het dagelijks leven

Gokken op de toekomst: Nederlandse innovaties in tech en entertainment

Contact

Heeft u een vraag, suggestie of opmerking over onze blog? Wij horen graag van u!

redactie@ntblad.nl

  • Fashion
  • Gezondheid
  • Huis
  • Reizen
    • Auto’s
  • Tuin
  • Overig
  • Contact
  • Over ons

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}